"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 17. november 2009

Har nu hele aftenen igennem læst/luret adskillige fine blogs.... (fandt dem gennem Krudtuglens mors univers)... Hold da op, hvilken stor inspiration man kan finde i dette blogland, som jeg jo hele tiden har været en del af uden at udnytte det....! Det kan jeg jo kun takke mig selv for, og ja så Christina som fik mig igang med bloggen igen :) Ikke dårligt førstehåndsindtryk, eller nåå nej, det må jo hedde andenhåndsindtryk, at få :)

Mange af jer søde kreative piger derude har jo en eller flere herlige børn... glæder mig til det bliver min tur til at kreere til mine egne engang! Lige pt er det mit lille gudbarn Luna, der bliver "udsat" for mine kreative projekter, som jeg nok skal lægge ud, når tiden ikke er så knap... Men men men... så er det dejligt at have en at kreere til, og jeg gør det gerne, så dette skal ikke forstås som brok/beklagelser :)

Vil nu hoppe under dynen... God aften til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar