"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 1. juni 2010

Dagen i dag...

...er blevet brugt på en kort arbejdsdag i Klubben - det var sørme ikke helt dårligt, når nu jeg har slæbt det dejlige sommervejr med hjem fra Malta! Hoppede direkte ud i haven... hev MANGE mælkebøtter og tidsler (Luna må ikke stikke sig, når hun løber med bare tæer) op... Derefter fik jeg også slået græsset, der efterhånden var blevet så langt at jeg nærmest skulle bruge en le! Men fint blev det - og man bliver bare så glad, når det hele er ordnet... Det gav mig også lige energi til at gøre Weberen ren - for det trængte den da gevaldigt til...!

Har dog også siddet et kort øjeblik foran symaskinen, for havde en knægt i klubben den anden dag, der kom og spurgte:
"Jeanette, kan du ikke lige sy de her 2 trøjer?"
Mig: "Øhhh lad mig lige kigge på dem først - øhhh den ene kan jeg godt, kun måske den anden!"
Svar tilbage: "Nej nej Jeanette, det kan du sagtens, du skal bare lige sy her og her!"
Okay, det måtte jeg jo så leve op til... Har gjort mit bedste i dag i hvert fald - så nu håber jeg knægten er tilfreds :)

Derudover har jeg også åbnet en fin pakke til morgen... Nemlig fra Kimikarza - smukke smukke øreringe, der var pakket fint ind i lyserødt filt! Ihh de fik deres debut med det samme :) 1000 tak Kimikarza, hvor er jeg glad for dem!!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar