"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

fredag den 24. september 2010

Rengøringen fik et knæk - bogstavelig talt!

Jeg gik amok i dag... Altså ikke sådan rigtig - bare med oprydning og rengøring! Havde egentlig ikke overskuddet (måske fordi jeg lige havde været i Stof & Stil og meget hellere ville sy). Men det skulle gøres, kunne ikke se hvornår det ellers skulle gøres! Nå men når jeg nu var igang, kunne jeg lige så godt gøre det ordentligt!!!

Fik rengøreingsflip - først i haven! Alle havemøblerne incl. weberen kom i kælderen = Suk! Men ja, sommeren ser altså ud til at være forsvundet! Græsset blev slået med en del besvær, da det var temmelig langt, og har altså kun en skubber - altså her måtte der også kræfter til....

Så indendørs! Alle kroge og hvor man ellers kan tørre af, blev i hvert fald tørret af... Ryddet op, støvsuget, og ja så til sidst vasket gulvet, hvilket var tiltrængt! MEN, det gik ikke helt som efter planen... Enten skulle jeg afreagere eller også var gulvet ret beskidt... det endte i hvert fald sådan her:

Kosteskaftet knækkede - og jeg var nærmest ved at ridse gulvet med fortænderne!! Æjjj altså, hvorfor skulle det nu ske...? Er glad for jeg var OVER halvvejs, for resten af gulvskrubningen blev gjort i bedste Dronning Ingrid stil, og blev dermed ikke nær så rent som det andet, men pyt! Ja, nu skal jeg op og hvile ryggen... Lidt godt var der da ved dagen "oplevelse"... Fandt nemlig denne her, da jeg skulle til at støvsuge under hynderne i sofaen:



Ja ja, engang skal man da nok blive rig af at gøre rent - eller noget... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar