"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 12. februar 2011

Puder og pung til andre folk :)

I dag har symaskinen endnu engang været i sving... Min dejlige veninde har en datter, der lige er flyttet i ny lejlighed, så hun manglede nye puder. Det skulle jeg så lige ordne for hende, dejligt job :) Hun havde selv valgt og købt stoffet, så det var lige til at gå til... Synes de blev fantastisk flotte, så håber hun bliver tilfreds med resultatet :)



For ca. en måned siden skrev en kunde til mig omkring en pung hun godt kunne tænke sig.. Laver jo egentlig kun de punge/kosmetiktaske i den runde form, men ja, jeg kastede mig ud i det, og den blev lige nøjagtig som hun ønskede sig...


Dejligt folk sætter en lidt på prøve - så kommer fantasien ikke til at holde pause :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar