"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 10. januar 2011

Har brug for flere timer i døgnet....


Tiden er knap her hos mig, så blot et lille hurtig indlæg... Bacheloren tager AL min tid OG energi... Jeg savner at lave indlæg og ikke mindst at være kreativ. Lidt tid i weekenden fik jeg dog foran symaskinen:


Denne fine retro-blomstret pung, som en af dagene bliver sat til salg på min amio-butik... Håber den når så langt, det gjorde flagranken nemlig ikke - Dejligt folk gerne vil eje kreationer af mig, det varmer :)

Denne "pædagog"-pung kommer også til salg på min butik... Hvis den da ikke kommer i min taske, da jeg snart er pædagog :)


Den sidste pung er givet i en gave til den aller dejligste venindes mor, hun har nemlig fødselsdag i morgen, og øverst på hendes ønskeliste var: En pung fra Jeanette :) Så kunne jeg ikke dy mig - syede den, og har nu sendt den fra Århus til Haderslev.... :)

Take care derude.... :)

1 kommentar:

  1. De er rigtig smukke de punge, håber du for tid til at sy lidt mere :0)

    SvarSlet