"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 29. oktober 2011

Cafépusletaske...

...hoppede da lige i postkassen hjemme hos mig fra hende Mia Hansen :)

Dog var der lige en smule forvirring, da den ankom:
- Øhh jeg har da ikke bestilt noget??
- Den må være blevet leveret forkert... Men der står da godt nok mit navn på... Men jeg kender da ikke afsenderen?
- Efter oppakning... Ej sådan en har jeg altså ikke bestilt... Okay der er et kort med: En kærlig hilsen fra Tante... Øhh Tante? Jeg har da ikke lige nogen Tante... Så forstod blondinen (altså mig) det, da jeg læste videre, det var altså kommende Tante til min kommende Spunk :)

Hende min dejlige svigerinde har da lige bestilt en af Mias fede Cafépusletasker til mig - og LIGE i mine yndlingsfarver og motiver :) Se selv:


Den passer perfekt til mig :)

Dog kan jeg nok ikke helt vente med at bruge den, for der er jo altså ret lang tid til at Spunken melder sin ankomst. Derfor tænkte jeg, at den da lige kunne få debut alligevel. I min taske jeg bruger på arbejdet, bliver alle mine ting væk. Stor taske = mange ting = meget rod = ret svært at finde min lille læbepomade!

Den kommer altså til at blive brugt til læbepomade, håndcreme, hårelastikker, hårnåle osv. indtil Spunken ankommer :)

Tak Mia, fordi du brugte tid på Cafepusletaske til mig og tak til min dejlige Stina, der forærede mig den <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar