"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

onsdag den 4. april 2012

Nye puder til sofaen...

... var ét af punkterne på min to-do-liste her mens jeg går og barsler den :)

Det der er så fedt ved puder, er, at man hurtigt kan ændre dem, og sætte nyt stof på, og så er det jo lidt det samme som at have shoppet nye puder ik? :)

Egentlig er jeg jo rigtig meget til grønne og røde farver, men som min kloge svigerinde sagde, så var denne idé, med sorte/hvide farver nok mest mig... Siger hun, og er jo total regnbue-kvinde over dem alle - helst så mange fede farver sat sammen som muligt :) Men det der går det fedt er, at hun bare forestiller sig, hvordan jeg bedst kan lide det, og kommer med råd ud fra det - DÈT er guld værd! For hun fik ret... Er SÅ glad for resultatet! Og sætningen der bekræftede mit valg: Lige om lidt har du Spunkens farver (legetøj, mm. over hele dit hjem)... Ja, det har hun jo ret i :)



2 kommentarer:

  1. Sikke en klog svigerinde, det ser skide godt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hun er bare alt for genial hende kommende Tante :)

      Slet