"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

torsdag den 13. september 2012

Sådan en blogleg...

...Blev jeg kastet ind i her for nogen dage siden efterhånden hos Ande.dk, så nu er det vidst på tide jeg får den blogget lidt :)
 
Jeg skulle finde album nr 5 og herunder billede nr 5... Det kommer her:


Jeg blev helt glad da jeg så billedet :) Albummet hed Jul 2010... Det her er juleaften om dagen, hvor der var masser af sne (hvilket jeg elsker - især juleaften).. Juleaften plejer jeg at fejre i Sønderjylland i Haderslev sammen med hele min mors familie.. På billedet er det mig til højre og min kusine Laura til venstre.. på vej op af bakken med vores kælke under armen :) Jeg stopper aldrig med at kælke, for det er simpelthen det fedeste og man bliver så glad i låget af det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar