"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 29. januar 2012

Weekend med Mopse-Vovser...

...Og åhh hvor jeg elsker sådanne weekender!

2 stk. mopser, der kun kan få en til smile :)

Når jeg sidder foran symaskinen, vil de helt sikkert også være med. Sådan er det ofte med mopser, de vil helst være der, hvor man er, og allerhelst sidde/være ovenpå en..


Så der er altså ikke ret meget plads tilbage til min numse, når begge sidder på min stol :)


Men man bliver siddende - også selv om man kan blive lidt træt :)

Her til morgen var der ikke nogen tvivl om, at vi skulle ud og spæne i den nyfaldne sne. Dog måtte jeg lige rydde fordøren for en halv meter sne, der var føget hen foran - For der stod 2 hunde og stirrede på den snedrive, uden at vide, hvordan de skulle tackle et flyvespring :)



Jamen er de ikke bare for herlige?? Jeg kan ikke stå for dem.... <3

1 kommentar:

  1. Ihhhhh hvor sødt.... Sikke da en kreativ side du har.. Virkelig flot og jeg er da så stolt af, at mine små guldklumper må være en del af denne side... Du er sig. Bare for skøn ;)

    SvarSlet