"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 21. november 2009

På genbrugsbutik-rundfart på det grønne lyn :)

Har i dag været ude på den vildeste rejse - både fysisk og psykisk! Da min weekend jo var dedikeret til det krestive, ja så tog jeg mig en cykeltur rundt i Århus for at lure ind i diverse genbrugsbutikker.. En tur jeg længe gerne ville have været på, så tænkte, nu skulle det være! 3½ time på mit nye grønne lyn, min splinternye cykelhjelm og med solen skinnende på den blå himmel... Hvad mere kunne der mangle - ja jeg spørger bare? Nedlagde omkring 8-10 genbrugsbutikker (og så lige forbi Boxdelux os)... Fandt godt nok ikke alt det jeg håbede på, men det var fantastisk og rode rundt i alle mulige forskellige gamle ting... Kom hjem med 7 bøger for 40 kr. og det fantastiske som jeg længe har ledt efter, og som fik mig direkte tilbage i barndommen... Denne fantastiske retro-plasticbøtte til margarine eller hvad man nu vil bruge den til... Åh den er fin... 35 kr... DEN VAR SØRME MIN - og hele turen værd :)

Hold da op, hvor er denne blogverden facinerende!! Se lige de Give aways som de forskellige blogs har... Og nu har jeg endelig kastet mig ud i at melde mig til at par stykker... Åh jeg håber jeg vinder... Hvis I er nysgerrige, så kig ind til Fruens syslerier eller 11 east... Fantastiske gaver og ikke mindst deres blogs...
Nå sidder nu med mit hæklegrej, mormors hjemmebagte fedtkager og varm kakao... Ihh denne lørdag aften mangler bare intet... Er nu nået op i nærheden af 200 oldefirkanter, så er jeg vidst ved at være der... Mangler nu "kun" at hæfte dem alle og derefter sy dem sammen... Hmm, er vidst langtfra halvejs, men helt sikkert fantastisk, når det er færdigt :)
Kan I alle have en fantastisk lørdag aften, og nyd resten af weekenden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar