"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 22. november 2009

Rigtig søndag...

Go' aften :)

Så fik jeg da langt om længe langt nogle af mine mange idéer herind på bloggen... Håber det kan give inspiration til alle jer derude (2 følgere)... Håber snart der er flere der bliver fristet!

I dag tilbragte jeg dagen sammen med svigerinden, Luna og lidt storebror... 2tal hygge med æbleskiver, julelys og de sølle rester af det hjemmelavede hyldeblomstsaft :) Meeen min kære kæreste manglede nu godt nok... (lege-onkel-ulle, så Stina og jeg kunne få lov at hækle)..

Har nu også kastet mig ud i disse her give aways... og det giver mig da stor inspiration til og selv find på at lave en give away. I denne verden er der i hvert fald nok af inspiration - og så kunne det jo måske give mulighed for lidt flere "følgere" :)

Nå vil nu slukke hjernen for denne herlige rigtig søndag-agtig dag (flot, det er jo søndag... Man burde have en længere weekend)...

Nat og mojn til Jer alle derude :)

1 kommentar:

  1. Hyggelig at du vil være med på min giveaway!

    Mvh LahrA

    SvarSlet