"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

torsdag den 19. november 2009

Hængepartier eller hvad det nu kaldes...

Ser jeres sofa/bord også sådan ud?? Det gør min i øjeblikket... det er alle mine hængepartier, eller sagt på en lidt mere positiv måde: Alle mine dejlige kreative projekter, der ikke heeeelt er færdige :)

Nå men for lige at nævne nogle af mine kreativiteter, så er der et af mine lidt større projekter, et hæklet sengetæppe af oldemorsfirkanter... Og så sidder I sikkert og tænker: Holde da op et projekt af de store...! Og ja, det kan jeg kun give Jer ret i... Det har taget lang tid, og vil tage meget mere af min tid... Meeen tror det bliver fantastisk, når det endelig er færdig :)







Et andet projekt er, og jeg citerer: "En lillebitte bamse." Inden jeg gik igang tænkte jeg på, hvad definitionen var på "lillebitte?" Øhhh den er/bliver lillebitte... og sikke noget "småtterads" og sidde med... Men den ska da nok blive en sød lille bamse, når den bliver færdig, med mindre den er blevet væk inden da :)


Derudover har jeg et tredje projekt igang (og godt jeg er startet så tidlig), er en uro med forskellige farvede mariehøns, til mine kommende børn... Som jeg først skal have om nogle år... Meen man må gerne være tidligt ude... Man kan jo ikke nå det hele på barslen :) Mariehønsene får en lille bjælde i, så de også kan sige lidt, når der røres ved dem...




Og dette er kun mine hækleprojekter, inklusiv lidt flere, som ikke kan afsløres, da juletiden jo nærmer sig :) Så er der også mine sy-projekter, male-projekter og strikke-projekter... Jeg er ikke i tvivl om, hvad min tid skal buges på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar