"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

torsdag den 3. december 2009

Mit nye hygge-projekt....

Så er det vidst på tide med en opdatering, for det er da godt nok alt for længe siden! Man kan vel sige, at juletravlheden er startet - altså på den gode og hyggelige måde :)

Har os fået mig en lille julegæst i et par uger, Cosmo, som nyder juletiden sammen med Ulle og jeg :) En fantastisk lille gut, der bare er det mest kærlige, rolige og hyggelige væsen, der ikke kan andet end at sprede glæde og ikke mindst smil... I hvert fald hos mig :)

Hvad har jeg ellers fået tiden til at gå med? Jo på seminariet er der et par småopgaver hist og her, der skal skrives inden jul... Og så har jeg fået pyntet hele hytten op. Det gjorde jeg nu allerede en uge inden 1. dec., for jeg får allerede juleferie d. 16. dec., og så skal vi da lige nå at nyde julepynten inden kursen går mod syd - altså Haderslev.

Det nyindkøbte og lidt alternativ adventslys står nu på hylden, sammen med de 2 gamle hønisser, som jeg har fået af min mormor og morfar - det er nok et meget godt motiv af dem :)


Og julemanden er kommet på sin vante plads på trappen :)
Og kalenderlyset uden grønt, men derimod med sne (grovt salt) i år :)

Derudover er jeg jo gået i krig med et lidt større projekt aka. et kreabord/kreahjørne til alle mine dejlige kreative ting og idéer - fed idé ik? Det krævede også en mindre overtalelse af kæresten, men det lykkes, og nu er jeg i fuld sving.. Var lige et smut i Ikea efter nogle hylder, som skal være hen over bordet, så jeg har lidt opbevaringsmuligheder... og det bedste af det hele er, at jeg kan have symaskinen stående fremme, måske får man mere fra hånden på den måde? Nå men de der hylder går jeg nu bare og venter på at brormand kommer og sætter op, for det skal jeg vidst ikke selv begive mig ud i :) Men noget jeg har begivet mig ud i, er nogen små opbevaringsdimser - se her:



Nå nu vil jeg smutte og lave mig endnu en lille krukke i rød... Rigtig god 3. december-aften til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar