"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 7. februar 2011

En Ugle-kjole til mig :)



Okay... nu bliver I lige udsat for nogen ret så dårlige billeder - Nu er I advaret!!
Jeg kunne ikke vente med at vise min nye kreation frem nemlig...

Jeg har her til aften syet mig en forstørret Luna-kjole... Nemlig i Stof & Stil's nye uglestof...

Og nu kommer det første dårlige billede:

Øhh mig i kjolen... se lige bort fra dobbelthage, dårlig hår-dag, udtværet make up og mit lalleglade aften-smil... Kig på kjolen :) Jeg synes den er SÅ fin, og den skal da vidst have sin debut i morgen på job :)
Den er som sagt syet i dette stof... men igen, shit billederne er sgu ringe taget her til aften...


De lyse ugler er lyselilla, og de mørke ugler er mørkelilla, og baggrunden er baby-lyserød...
Ja, skidt kvalitet, men håber I nogenlunde kan forestille Jer resultatet :)
Take care out there...

7 kommentarer:

  1. Sød model :-) Og lækkert stof.

    SvarSlet
  2. Jeg synes du var riktig så søt :o) Uglene gjør nok susen..

    SvarSlet
  3. Ja, det var mig der var i Tislt butikken ca. 17.10-17.20 tror jeg.
    Men vidste jo ikke lige jeg skulle kigge efter dig :)
    Fin kjole. Sødt uglestof.

    Karen

    SvarSlet
  4. Hvor er den blevet flot... Et frisk pust:-) KH Christina.

    SvarSlet
  5. Tak tak allesammen, synes faktisk også den blev ret go! Den havde sin debut på jobbet i dag - hvor der var et par forældre (kvinderne altså), der spurgte hvor jeg havde købt den - sejt :)

    SvarSlet
  6. Hejsa
    super sød kjole... var der mulighed for at du kunne dele mønstret med os andre??
    Mail mig på: tanjasheaven@hotmail.com

    MCH
    Tanja

    SvarSlet
  7. Hejsa
    Super fin kjole.
    Vil du dele mønsteret?
    Mvh
    Katja_madsen@hotmail.com


    SvarSlet