"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 12. februar 2011

Når man får hjælp til at sy...


... ser det sådan ud:

Vera-pigen der hele tiden vil være lige der - og vi snakker LIGE DÈR hvor vi andre er :)

Og sådan ud:
Victor-drengen der vogter over trykfoden... eller OVEN på trykfoden!
Og sådan ser det ud, når vi er færdige med at sy og slapper af i sofaen:
Vera med sin sove-bamse :)

Og Victor der helst ligger/putter oven på folk - her oven på min kærestes ben :)
Nu er der dømt afslapning i sofaen med film, og guf til os og hundene :)

3 kommentarer:

  1. Åhhh jeg elsker vufferne ;)

    Du som er så god til symaskiner! Hvad dælen er der galt når maskineriet hovedsagelugt i zigzag misser undertråden så det ikke bliver zigzag men nogrt underligg lige løst noget? Det går rimeligt i ligeud indstillinger hvor undertråd pænt følger med - i alt fald det meste af tiden - men i zigzag misser den tråden i de fleste spidser ;)

    SvarSlet
  2. Synes det er noget af det mest hyggelige ved hunde, at de skal være lige der, hvor man er:-)
    Vores har det med at tage vores varme plet, når vi rejser os:-)

    SvarSlet
  3. Altså .. vi to har ikke været heldige med vores dyr.. det er ikke så længe siden jeg lavede et indlæg om min fugl som sad midt i hækletøjet..

    De er til at dø af grin over...

    Skønne hunde.. men uha de tror de må være alle steder, fuldstændig som min fugl.. han forestiller sig heller ikke at han er i vejen..

    Lone

    SvarSlet