"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 20. marts 2011

Natkjole til Luna...

Jeg har nærmest sovet weekenden væk - har i hvert fald forsøgt at sove sygdommen væk - det er endnu ikke lykkes!

Når jeg så blev sindssyg af at ligge ned, så sad jeg on/off ved symaskinen... Lidt følte jeg ligesom jeg skulle lave :)

Det blev der denne natkjole ud af:





Og grunden til jeg gik igang var netop for at øve mig på at sy ribkant på... Og det gik da egentlig meget godt :)


Er da en smule stolt af mig selv, når det nu er første gang :)


Og så skulle jeg jo lige prøve at lave en anderledes stikning forneden - alt skal jo ikke være kedelig vel?

Glæder mig enormt meget til at se om Luna kan passe den, og om hun kan få den over hovedet :)

5 kommentarer:

  1. Den fine stikning forneder er en super detalje ☺

    SvarSlet
  2. Hvor er hun bare heldig hende Luna :)

    SvarSlet
  3. Maja:
    Ihh tak, var lidt i tvivl om det bare så sådan lidt du ved... rodet eller irriterende :) Men ja, efter jeg har kigget nogen dage på den, er den da ikke helt så ringe endda :)

    Natanja:
    Hehe ja, hende Luna er heldig... Jeg ville rejse til månen efter jordbær til hende, hvis det stod til mig :)

    SvarSlet
  4. WAUW!!! Den er bare så lækker!!! Du er den allerbedsteste gudmor faster!!!

    SvarSlet
  5. Kan man bestille til en pige på 2 år? :O)

    SvarSlet