"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

torsdag den 7. juli 2011

Kræmmermarked part. 2 :)

Jaa, altså opdateringen kom lidt sent, ja flere problemer undervejs, men bedre sent end aldrig :)

Som nævnt i tidligere indlæg var min mor og jeg på Kræmmermarked i Hejlsminde med vores hjemmekreerede varer... Det var bare super hygge, og det gik super godt :) Men lovede jer jo egentlig lige nogle billeder af vores "Bigs"... Så de kommer her: (Den gode fotograf er Krudtuglens Mor)...


Lillesøster og jeg i "Bigsen"...





Min mors søde hjerte-nøgleringe...


Hyggelys skal der til :)


Nogen af Krudtuglemorens varer...


Lidt af mine varer :)

Vi gør det helt sikkert også til næste år.. Det var vildt hygge :)

1 kommentar:

  1. hvor ser det hyggeligt ud, og dejlig farverig bod :D

    SvarSlet