"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 8. august 2011

Min Føsda :)

Jeg havde fødselsdag forrige søndag, men var da netop hjemvendt fra 2 uger i Italien med kæresten... Derfor blev den holdt i går nede i det sønderjyske (sammen med min mor, der havde det i lørdags). Den blev fejret med lækre kager, lækkert mad, dejlige gæster og masser af gaver :) (Det ka' vi li')....






Chokolade-Cupcakes med jordbærfrosting... Uha, liiiige som jeg kan li' dem :)


Sådan kan vi også se ud ind imellem (Krudtuglens Mor og jeg)... Typisk billede - Mig med hvidløgssmør-skålen, remoladen foran og Stina med cola!!


Adidas-trøje fra Mor og Sissel :)


Spinningringe:
Den blå + De 2 hjerter fra Mor og Sissel
Perlen + blomsterne fra Mormor, Morfar, Moster, Onkel + 2 kusiner


Mega sødt fødselsdagskort :)


2 par HJEMMELAVEDE øreringe fra Sissel (det er meget atypisk at lillesøster går i krig med kreative projekter, så jeg var en meget stolt og rørt storesøster, der modtog dem) <3


De læææææænge ønskede juletræer fra Troels, Stina, Luna & Baby.. Èn fra hver <3


De fedeste retropuder lavet af Krudtuglens mor.. <3


3 stk. potteskjulere af den dejligste veninde Anne <3


De 2 små hvide vaser med fugle på osse fra Anne <3



Æblevase nr. 2... Osse fra Anne <3

Næj hvor føler jeg mig bare begavet, det er da het vildt!!!

Har dog ikke fået gaven fra kæresten endnu.. Han vil købe mig nogle lækre solbriller, vi har dog bare ikke fundet de rigtige endnu :)

Tak til alle dem, der gjorde min fødelsdag til en super dejlig dag... Og også tak til alle dem, der sms'ede, ringede og dukkede op - uhhh det varmer altså!!

3 kommentarer:

  1. Stort tillykke.. Dejlige billeder - giver virkelig stemning af en god dag.. Og uhmm! DE KAGER ALTSÅ!

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen... sikke mange lækre og flotte gaver du fik...

    Måske du kan lægge opskriften ud på de gode cupcakes? ;-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med dagen, sikke nogle dejlige gaver:)

    SvarSlet