"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

fredag den 30. december 2011

Min Mor syr os...

... Til den kommende Spunk i min mave :)
Min Mor er mit store forbillede, især i forhold til det kreative! Hvad hun ikke kan udrette bl.a. bag en symaskine, det er ikke småting! Så Kommende Mor her er som oftest i lære når jeg kommer hjem, for så skal jeg liiiiige lære at sy ribkant, lynlås og lignende.. Fantastisk ik? :)

Vi plejer som regel at være kreative, når jeg er hjem... Så bliver hele mit krea-halløj slæbt med til Haderslev - Dét er gujøme hygge :) Som i de tidligere indlæg har jeg haft gang i barselsgaver, og er det stadig... Men min Mor har haft gang i noget til Lille Spunken... Nemlig disse fede bukser ---->


Syet i "mælkedrenge-stof", lidt ala cowboystof, bare mere blødt, med limegrøn rib og limegrøn stjerne applikeret på det ene knæ :)
Synes de er blevet mega fede, og lige min stil :) Så kan Han godt komme ud, når Han nu efterhånden har så meget fint tøj - Arr vi venter lige til april ik? :)

2 kommentarer:

  1. Så det bliver en lille dreng? ;o) Og de er bare SÅ fine. Skønt med en mor der bare kan sådan noget med en symaskine :o)

    SvarSlet
  2. De er totalt fede de bukser. De skal nok blive fine at få på i foråret..:-).

    Rigtig godt nytår.

    Trine:-)

    SvarSlet