"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 18. februar 2012

Barselsgaver til Kalle...

Det er ham her lækker-måsen, vi snakker om..... -->


Og nu var den endelige barselsgave ENDELIG helt finito, men det bliver den vel aldrig helt... Man kan jo ikke lade være med at være kreativ jo vel? Og det går jo som regel ud over børnene :)

Sådan så gaven ud, inden den blev afleveret til Brormand og Krudtuglens Mor:


Fyldt med lækre sager - som der nu kommer en del billeder af :)


Tyrkis babysengetøj med hvide stjerner - Mit første (og absolut ikke sidste) forsøg med pippingbånd.
Pusser (hedder det på sønderjysk) i brunt bamse-nuller-stof... Mit første og heller ikke sidste forsøg på disse pusser!

Hæklet rangle og bold (bolden blev dog bare ikke så rund, som jeg havde håbet)...

Body'en er købt... Bukserne er syet i mini mælkedrenge-stribet stof, hvor jeg har applikeret limegrønne stjerner på (We love stars a lot)..

Body'en er købt. Har syet et par helt sorte velourbukser dertil, samt en lille bitte hue/hjelm i helt sort velour.


2 stk. tyrkise bleer og 1 brun :)


Katvig bluse som bare MÅTTE med i gaven :)

Et sæt af mærket Mee Too.. Har ikke kendt det før jeg selv blev gravid, men er vild med farverne, og selvfølgelig stjernerne :)

Det var vidst det :) Det var en lettelse at få den afleveret, for jeg er bare ikke god til at holde noget hemmeligt, fordi jeg glæder mig så meget til at give :)

3 kommentarer:

  1. Ej nogle fine ting du har lavet!!!

    SvarSlet
  2. Tak tak... Ja synes os bare det blev super godt :)

    SvarSlet
  3. Hold da op en massiv barselsgave. Den bugner da simpelthen bare af lækre ting. Er sikker på den falder i god jord.

    Er helt vild med bukserne med stjerner på knæene:)

    SvarSlet