"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 11. februar 2012

Den lækreste Lillebror Kalle...

...Kom til verden i mandags <3

Jeg havde æren af have Storesøsteren, mens han kom til verden. Hun havde nemlig anskaffet sig skoldkopper, så jeg var fik heldigvis anskaffet mig en fridag tirsdag (selv om jeg havde sagt til Stina, at hun først skulle føde efter jeg gik på barsel - i går)... :)

Jeg hentede Luna efter arbejde mandag.. Jøses det var underligt at se Stina med veer, ikke kun fordi det er min tur lige om lidt, men fordi jeg er altså bare ikke go til at se mine nærmeste have ondt (også selv om det skal gøre ondt, når en fødsel nærmer sig!).... Men ind og få hentet Luna og hendes ting og så cruise mod Tilst.

Synes det var fantastisk og en stor ære at få lov til at have Luna, mens hendes Lillebror var på vej... Vi fik rigtig snakket om, hvordan, hvornår og hvorfor Lillebror kom :)

Kommentarer som: "Jeg er her ve dig Faster, fordi mor og far ska bar li ud og hent lillebror på sygehuset". (Hvis det er så nemt, at man bare lige tager ud på sygehuset og udpeger et barn, så er jeg ikke bekymret for fødslen!)
Og om morgenen da vi vågnede:
"Jeg savner min Lillebror!" Faster: "Vi skal faktisk også ud og se ham her når vi har spist morgenmad" Luna: "ER HAN KOMMET UD?" Hun var helt chokeret... For svaret har jo som regel været: Ja lillebror kommer snart ud" Nu var han ligesom kommet ud :)

Hun kunne slet ikke vente med at vi skulle afsted... Og da vi endelig sidder i bilen, mente hun at jeg skulle trykke sømmet i bund, så vi kunne skynde os lidt mere :) Men i bilturen var der også tid til reflektioner hos Luna:
"Faster, hvor skal Lillebror sidder henne ved bordet?"
"Når lillebror har spist hamses mad, så må Faster gern hold ham."

Hvor er hun da bare den mest fantastiske pige!! <3

Og tænk engang, så har hun nu fået en lige så fantastisk lillebror!! <3




Han er sørme da bare for nuller <3

I kan se flere lækre billeder inde hos Kalles Mor her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar