"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 19. marts 2012

Efterlysning (Snøft!)

... Har GUJØME aflivet en af mine yndlings-retro-skål....!!!


ØV ØV og ØV... Altså... Jeg sad bare liiiiiige og syede - og så gav det da bare lige det vildeste brag/klir!! Den overlevede i hvert fald ikke :(


Giga revne....!!!


Så hvis nogle af jer herlige medbloggere derude tilfældigvis ligger inde med en, eller finder en, eller kender hvor den findes.... Så gi' lyd!!!

Årh jeg har nedtur manner....! :( Typisk mandag... Er den der er hoppet under dynen :)

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jeg endte på din blog, fordi jeg googlede "træand".
    Da jeg læste om din skål her, måtte jeg lige prøve, om jeg kunne finde en på nettet til dig. Det kunne jeg desværre ikke, men der er mange til salg i samme form, men med et andet motiv. Og et testel med det rigtige motiv.
    Jeg har gemt en masse links til dig, som jeg sender til dig på mail.
    Hvis jeg finder den rigtige skål, skal jeg nok give dig besked. :)
    - Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne :)
      Det var da sjovt at du googlede træand, og at du så kom hertil..hmm :)
      Ja, synes os jeg har googlet rigtig meget uden held med at finde skålen, men du skal da have mange tak for dit forsøg - uha det varmer! Den skål er jo ik til at støve op igen :(
      Men du må meget gerne sende mig en mail med links, det ville jeg blive rigtig glad for :)

      Hilsen Frk. Høiriis / Jeanette

      Slet
    2. Hej igen
      Jeg håber, at du fik mailen? Jeg sendte den d. 24.

      Siden har jeg holdt øjnene åbne efter den, og det er da utroligt så mange ANDRE motiver, de har lavet den skål med! :)

      Slet