"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 27. marts 2012

Sengerand og Hynde til Tripp Trapp...

...Blev bestilt af veninden :)

Så min kreative mor og mig måtte i sving.... Mig med sengeranden, min mor med hynden :) (by the way, jeg gør det aldrig igen - i hvert fald først når jeg har glemt hvor besværlig det var!)

Men resultatet endte da heldigvis med at blive meget godt :)




Og sidste billede med en sovende baby-Iben :)



Og så min mors hynde-projekt... Synes da egentlig hun er lidt sej - jeg kunne ikke over/gennemskue sådan en hynde der :)

4 kommentarer:

  1. WOW- jeg er især vild med hynden! Har aldrig brugt hynde til mine egne børn, for så vil jeg ikke bestille andet end at vaske den:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg synes også bare den blev go... men ja, man kan nok vaske den mange gange!! Men kunne forestille mig hynden er god, lige når de skal til at øve sig på at sidde i stolen :)

      Slet
  2. Hvor er begge ting bare blevet flotte. Jeg er jo helt vild med det stof I har valgt til det ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :) Ja altså stoffet har min veninde selv valgt og købt - så måtte vi andre være arbejds-syheste :) Men ja, stoffet er bare lækkert!!

      Slet