"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 4. marts 2012

Når man tror, der lander en stor bunke gødning foran hoveddøren...

Ja, her i fredags bredte panikken sig temmelig kraftigt i mig!!

Jeg fik en sms ala. dette: "En forsendelse med alle mulige tal, formentlig ordrenr. er nu lastet og bliver kørt ud til dig i dag."

Øhh okay, fik lige min kæreste til at læse sms'en for lige at være sikker på, at jeg nu havde læst rigtig. Han sagde, jamen det er jo bare en pakke du har bestilt...
Jaer, men altså jeg har jo absolut ikke bestilt nogen pakke... Og slet ikke en, der skal lastes, eller transporteres for den sags skyld (for så må det jo være noget stort!)

Jøses, hvad nu hvis nogen har oplyst forkert nummer og adresse??

SHIT!!!

Jeg begynder at blive en smule nervøs... Der er dog et link i sms'en, så jeg kan spore pakken, men altså hvad hjælper det? JEG SKAL JO IKKE HAVE DEN PAKKE - FOR JEG HAR IKKE BESTILT NOGET!

Jeg lurer så alligevel, for det kunne jo være, der så ville stå, hvad det var jeg ville få leveret eller evt. et firma - INTET!

Panik panik... Og kæresten: "Slap nu bare af, det er sikkert ikke noget specielt... Det kan også bare være Anne eller Stina, der er ved at sende noget til dig..."

SLAP AF??? Hallooooo.... Det er en LASTBIL, der kommer!! Er jeg med i en joke eller hvad? Havner der en kæmpe bunke gødning foran hoveddøren om lidt eller hvad??
Okay, jeg forsøger at falde ned... Jeg må ned at ligge, og have mig en lur (for så hører jeg ikke, hvis det ringer på døren!)

Efter luren... Jeg tør slet ikke kigge ud af vinduet! Ligger der gødning? Eller grus? Pyyha, der ligger ingenting! (Men dagen er jo ikke omme endnu vel? Kl. er kun 18.36!)

Måske jeg skulle skrive til Anne, om hun kender noget til udbringning (af gødning)/tvanglevering af pakke (med gødning)... Svar: "Det ved man aldrig." Jamen jeg takker, bukker og nejer for af- eller bekræftelse på, at gødning lander eller ikke lander foran hoveddør!

Måske jeg liiiige skulle tjekke postkassen (alligevel begrænset hvor meget gødning, der kan være i den!)... 10.000 reklamer... Og en flad papkasse ---> Ok, dagen bliver da også kun værre!! Har jeg nu også glemt at afbestille månedens bog i børnebogklubben? Endnu en skodbog og skodpenge ud af vinduet (hvis der er plads for gødning!)... Nå, jamen ellers andet jeg lige skal blive muggen over, inden denne dag er omme?

At åbne papkassen.... Øh, ikke nogen skodbørnebog til skod-mange-penge...... Næææ, det er da skam en HELT anden (og meget mere spændende) bog :)


Denne lækre bog, som jeg har snakket om i 100 år, eller i hvert fald siden den udkom :) Og den bøn har min bedsteste veninde hørt (der er måske også en lille chance for, at hun ikke længere gad høre på mig!)

Så den har hun simpelthen "lastet i en lastbil" og givet til mig :) Århhhh... altså, så kunne jeg simpelthen ikke rumme mere den dag (hormoner, glæde ved at have en fantastisk veninde.. whatever...) --->
Så tudede jeg! (Tør ikke tænke på, hvordan jeg havde reageret, hvis der reelt havde landet gødning foran hoveddøren)... Men tænk engang, at denne lille fine bog skulle gøre mig SÅ bekymret (hvad kan jeg lære af det? Liiiige tage en slapper måske!)

Jeg er evigt taknemmlig for bogen, men især over at jeg har denne dejlige veninde. Og selv om jeg ikke behøver gaver for at få det bekræftet, ja, så får man bare lige tænkt det igen, når man modtager en tanke eller pakke fra andre!

Noget andet sjovt.... Se liiiige, hvad hun skrev på som leveringsadresse:


Gad vide hvad postbudet/fragt(gødnings)manden har tænkt :)

Søde Anne - Tak for den fine bog <3 Det var godt nok ikke, hvad jeg forventede (heldigvis), men det var meget bedre end det :)

4 kommentarer:

  1. Kan se du er en hækleentuiast.. Måske du kan hjælpe en nybegynder?? Er meger i tvivl om hvordan jeg skal gøre følgende:
    Vend med en luftmaske og hækle rækken tilbage.
    Har brug for en meget udførlig forklaring, hvis du har tid og lyst til at hjælpe.. En hækler i nød

    SvarSlet
  2. Når du har strikket din række færdig, så skal du lave en luftmaske, vende arbejdet og hækle tilbage igen.. :)

    Og Frk. Høiriis, sikke da en dejlig veninde du har dér.. :D :)

    SvarSlet
  3. hov HÆKLET og ikke strikket!!! :)

    SvarSlet
  4. Vi glæder os da til at se hvad du får hæklet, især over på Hobbytavlen.dk

    SvarSlet