"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 19. april 2011

Frk. Høiriis' Visitkort er ankommet...

....Jep, det er lige hvad de er :)





Synes selv de er blevet super fine - og lige mig :)


Krudtuglens Mor skal nemlig have en stak med i sin bod til det der marked på Fyn... Så der kan I finde dem - kommer dog højst sandsynlig også selv ned og kigger en af dagene... Det kan man da ikke gå glip af :)

Jeg har fået den aller dejligste Anne til at hjælpe mig med visitkortene, for jeg ville gerne bruge det samme design, som er her på bloggen... Og hende Anne der... Hun er altså brand go til sådan noget!!! Hun siger selv: Jamen jeg gør det jo bare, for mig er det ingenting!
Men altså for sådan en som mig, der slet ikke har styr på noget som helst med størrelse, mpixels, eller hvad det nu alt sammen hedder, så er det altså en kæmpe hjælp - som jeg sætter stor pris på!


Tusind tak min aller dejligste Anne-Mus <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar