"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 3. april 2011

I dag malede penslerne... uden mig!

Og endelig tid til opdatering her på bloggen... Efter 2 omgange sygdom - den sidste, ét stk. bihulebetændelse... Og hold da op det gør nas!! Nå pencillinen (eller hvordan det nu staves) gjorde sit arbejde, og jeg er næsten piv frisk :)

Piv-frisk til igen at være kreativ...

I dag kom malergrejet frem... Og der blev ikke tænkt så meget, lod bare tankerne flyde. Ikke fordi det skal forstås som noget negativt, men dog heller ikke positivt. Synes der er meget at tænke på for tiden... men meget af det er også nogen fede udfordringer, som jeg ser frem til - bl.a. forældresamtaler for første gang i mit liv som pædagog :)

Tilbage til pindene med hår i enden aka. pensler... De fik sig nogle svingture - helt af sig selv! Kender I det, når man bare står der, med pensler i hånden, masser af maling foran sig og bare lade dem lege?? Penslerne gjorde sit og jeg tænkte mit :) Og pludselig måtte jeg jo lige ind imellem lure på lærredet - en masse farver var på spil... og det gør mig glad :) Så dem må jeg da vidst lige male videre på i morgen... men I skal da heller ikke snydes for penselstrøgene...





Kender I det med at man så bare har en masse maling tilbage?? Og hvad skal man med det... Hader når noget går til spilde... derfor har jeg altid nogen "reste-lærreder" liggende, hvor jeg smider resten af malingen på :)


Smart ikke?? En dag kan man sikkert bruge dem til noget... Eller være en fed baggrund til et eller andet :) Egentlig kan jeg godt lide dem som de er, for je elsker rene klare farveklatter, som ikke behøver at ligne noget, men som helt sikkert kan lyse ens hjem op :)

Sofaen kalder - eller er det sengen jeg kan høre?? Åh det er så svært at vælge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar