"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

onsdag den 20. april 2011

Har skam fået en award...

.... fra den aller sødeste PynteMynthe & Mor - tusind tak :)

Det går ud på at besvare 10 spørgsmål omkring sig selv, så det vil jeg forsøge:

* 1) Hvorfor startede du med at blogge?
Hmmm... ja det er faktisk lidt mystisk. Da jeg startede på Pædagogseminariet, mente nogen undervisere, at en blog var en fantastisk måde at kommunikere på (tror ikke de havde hørt om facebook, msn eller lignende)... Så der oprettede jeg Frk. Høiriis! Den blev ikke brugt ret meget... Men da jeg så gjorde mere i det kreative, ja, så fik jeg lysten til at fortsætte den - så derfor :)

* 2) Hvilke blogge følger du?
Jeg følger enormt mange... Det kan jeg lide - for jeg elsker at søge ny og anderledes inspiration hos andre, derfor kan jeg nærmest aldrig følge for mange. Der er dog nogle, som jeg bare skal ind og lure på løbende :)

* 3) Favorit make-up mærke?
Det er helt klart Helena Rubenstein og Nilens Jord. HR for deres fantastiske mascara og make-up fjerner, og Nilens Jord for deres helt fantastiske øjenskygge. Dog vil jeg sige, at jeg er ikke den der bruger vildt meget make-up, men det jeg har, skal helst være det perfekte til mig :)

* 4) Favorit tøjmærke?
Åhh der er mange... Men nu hvor jeg skal vælge, så er det Nørgaard på Strøget, Holly, Diesel og D&G. Har nok en ret så besynderlig tøjstil... Det må meget gerne være lidt skørt og med pangfarver :) Dog er det ingen hindring for mig at købe andre mærker... For mig skal det bare se fedt ud, så er jeg ligeglad med prisog mærke :)

* 5) Dit "må-ha'" make-up produkt?
Uha, hvilket valg... Her kan jeg altså ikke helt beslutte mig til om det er pudder eller mascara... Det afhænger vidst af dagen og mit humør :) 

* 6) Favoritfarve?
Det kommer an på til hvad... Altså i mit hjem er der fyldt med limegrønne ting, for den farve gør mig bare SÅ glad :) Dog er lilla også en stor favorit, især med mit tøj....

* 7) Favorit parfume?
Den er godt nok heller ikke nem at besvare... Hmm... Jeg tror det må være DKNY night (den lilla - kan ikke huske hvad den hedder). Den dufter så dejlig sødt, præcis som jeg kan lide det :)

* 8) Favorit film?
Altså det kan man da ikke spørge mig om?? Jeg er dårlig til at se film... Jeg ser det første kvarter, og hvad sker der så?? Man falder i søvn... Ellers skal den i hvert fald være ret god og ret spændende.... Dog kan en plade chokolade også holde mig vågen (vel at bemærke, så lang tid det tager at spise hele pladen)... Nå men skal jo nævne en... Og det må blive: Et frækt tilbud med Demi Moore, hende ka vi li :)

* 9) Hvilket land vil du gerne besøge og hvorfor?
Jeg elsker at rejse... Og rejser har en stor betydning for mig! DOG har jeg aldrig været længere tid væk end 14 dage, så får jeg nemlig hjemvé... Savner mit hjem, savner Danmark, savner at kunne ringe til min familie osv... Men hvis jeg knne vælge, så ville jeg rigtig gerne til USA, noget i nærheden af New York eller Miami :)

* 10) Hvad glæder du dig mest til i den nærmeste fremtid?
Puha, hvordan defineres nærmeste fremtid?? Nå, men jeg glæder mig til, at vi om ca. et år skal begynde at kigge efter vores drømmehus... Jeg glæder mig også til at jeg en dag skal være gravid, dette er dog ikke foreløbig, men man har jo lov til at glæde sig :)
Så fik jeg vidst svaret på diverse spørgsmål... Så kan jeg da lige tagge nogen andre:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar