"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

torsdag den 23. december 2010

Pakkekalender og konfekt-lavning :)

Jeg har været så heldig at få den lækreste chokolade-julekalender af min dejlige kæreste... Han ved godt hvordan han kan glæde mig, jeg elsker nemlig chokolade - GO chokolade vel at mærke... Jeg fik Toms chokolade julekalender - og jeg har nydt det hver morgen (forret til morgenmad)....

Men da jeg så kom hjem til Haderslev, synes jeg egentlig det var lidt synd for Sissel, der ikke havde nogen... Jeg måtte gøre noget! Og da hun pudsigt nok også er vild med chokolade, især guldkarameller, jamen så fik jeg da lavet en fin kalender til hende med resten af dagene indtil jul:


Den hænger nu fint på trappen - og hun blev rigtig glad for den :)
Meeen sulte skal vores søde tænder ikke... Har en mor der pudsigt nok også elsker chokolade.. Så konfekt skal der til, som vi altid laver, når jeg kommer hjem på juleferie :)




Lækkert ikke?? Åh jeg elsker julen... fyldt med guf.... Lige noget for mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar