"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

onsdag den 30. juni 2010

Dejligt besøg...

.... og det var disse dejlige krudtugler - der forstyrrede mig meget positivt fra lørdag til søndag :)


Og som ikke var særlig tilfreds med at jeg "bare" sad og syede... Så først kom den ene op på stolen, hvor det stadig var mulig at sy, men da den anden også ville være der, kunne jeg ikke rigtig se, hvor jeg skulle sidde :)


Et lille fint billede af Victor og jeg, der putter på sofaen... :)



Skal da lige se hvad ham Ulle finder i fryseren :)


Er nu blevet en smule træt i det varme solskinsvejr :)


Nyder simpelthen at have besøg af de dejlige mopser - man kan bare ikke andet end at smile af dem - og det er jo kun dejligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar