"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 26. juni 2010

JOHNSON 4 EVER...

... Ja var til koncert i går - JOHNSON, et af mine store idoler... Synes han er noget så fantastisk - og så er han helt nede på jorden (tro det eller la' vær')...

Nå men de store tøser fra klubben havde ventet på ham udenfor klubben, mens jeg havde siddet (på forreste række) ved scenen for at få en go plads, ja man kæmper jo for det (godt solen skinnede)! Det der så sker, det er at de store tøser så på det rette sted på det rette tidspunkt - liiiige der var Johnson kommer - og så får de gudjøme da os liiiige et billede af sig selv og ham... Om eg var misundelige?? Nej nej nej - ikke tale om = JEG VAR GRØN AF MISUNDELSE! Nå men jeg havde stadig en go plads foran scenen, så jeg måtte tage en masse billeder der (hvilket jeg virkelig også gjorde)!

Han kommer på scenen:

Og laver et super fedt show sammen med sin makker Rune - jaa han er heller ikke heeelt grim :)


Og der bliver kastet/lavet håndtegn... selvfølgelig :)



Og med et super sødt smil :)
Ja han gav den max gas - dog i alt for lidt tid efter min mening... Men efter jeg havde stået der i ret lang tid efterhånden, ja så skulle jeg altså godt nok på toilettet - om jeg så havde tisset i bukserne, var jeg blevet stående! Jeg løb ind i klubben, uden nøgle, fandt en der kunne låse op, styrter ind - og HOV, hvem stod der???
Selveste Hr. Johnson :)

Da var blæren altså ved at være ret kritisk!! Så jeg skynder mig på toilettet - og føler nærmest nu at jeg ikke kan... Overstået! Ud igen... hvor jeg tuller rundt omkring ham, og er helt fjollet :) Får mig nogle autografer, mens han snakker lidt med alle, og pludselig har han travlt og skal gå. ARRR... Jeg råber: STOOOP! Du går ikke før jeg har fået et billede!!! Og så svarer han (heldigvis): Okay, så er du altså os den sidste!


Jeg er så stolt og SÅ glad.... :) Det reddede min dag og mange flere derefter.... Lidt heldig er jeg da heldigvis ind imellem mit uheld :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar