"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 26. juni 2010

Go lørda-da :)

... her kommer lige en kreation fra mig til (måske) dig :)

Dog er det ikke heelt noget nyt fra min side, det kan jeg ikke prale med, men er stadig helt vild med dem... Jeg taler om buksedragter:




Det er jo sørme noget af mit yndlings-stof... har også syet Luna-kjoler i det - måske jeg skulle sy mig selv en tunika i det også?







Her kom der lige et nærbillede af stoffet. Nå, men ja en buksedragt i str. 92 ca. i grønne og røde sommerfarver... Og nu til det andet - den kan jo blive din for 200 kr. inkl. porto... Først til mølle som sædvanlig - så send mig en mail, hvis du er interesseret: jeanette.bruhn@jubii.dk.



Til noget helt andet... Jeg passer hunde (igen) i dag! Åh de søde mopser er absolut ikke til at stå for (fik dog en klump i halsen og en tåre i øjenkrogen ved tanken om Frida)... Ja hun er ikke glemt!



Vera faldt i søvn sådan her:


SÅ er man træt :) Kan I lave en fantastisk aften derude?? Håber jeg... Senere kommer et fantastisk indlæg om en STOR oplevelse for mig (fra i går)... See U...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar