"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

onsdag den 30. juni 2010

Negativ men også positiv...

Noget der til gengæld IKKE er til at smile af (i forhold til det tidligere indlæg)... Ja så er det at jeg har fanget mig en gang influenza med påhæng! Det vil sige forkølelse, feber, av i halsen og påhænget er ørerne... De gør bare herre ¤%"#¤(%&/ = AV! Og det påvirker bare hovedet, resten af kroppen, ja og faktisk også humøret :( Lægen sagde at jeg skulle bruge masser af næsespray, ellers ville det sætte sig endnu mere på ørerne - ihhhh!! Nå men jeg doper mig da bare....

Og nu hvor jeg er helt og aldeles smadret, ja så har min dejlige Luna 2 års fødselsdag, som jo befinder sig langt væk aka. Rhodos (ingen misundelse OVERHOVEDET). Derudover er denne uge i Klubben bare den fedeste uge - Vanduge, hvor vi hver dag fra 9-16 er på stranden og laver fede aktiviteter, og ja jeg ligger stadig her som en død sild...

Nu hvor alt det dårlige er væltet frem fra mit tastatur, så må jeg da også lige fremtrylle noget positivt midt i al den sygdom... Har nemlig fået lavet mig en masse hyldeblomstsaft, eller det står i hvert fald og "safter" nu... Glæder mig til smagen i weekenden :)

Og jeg orkede heller ikke symaskinen, for når jeg sætter mig op, dunker hovedet som om der var en hammer derinde... Så måtte jeg jo hive dette med under dynen:


Ca. 200 oldefirkanter der bare "lige" skal hæftes... Dette kan jeg gøre i liggende tilstand, så lidt kan jeg da gøre :)
Håber I alle er friske derude... Og nyder det indimellem gode vejr :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar