"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 20. september 2010

Eksamen x 2 og det dersens Amio...

Nu er det vidst på tide med et positivt indlæg... I dag er jeg da også "happy" - har nemlig fået svar på min første eksamen - som er BESTÅET :) Så nu er de 2 første eksamener ud af 4 over(be)stået:



Så jeg er glad!

Derudover har jeg været på mit fantastiske job i Klubben - Åh hvor er der dejligt at være, især nu hvor jeg ikke behøver at tænke vildt meget på næste eksamen (ENDNU). Jeg nyder det, og minder hele tiden mig selv om at jeg skal huske at nyde det!

Nå noget helt andet.... Jeg fik langt om længe taget mig sammen til at få oprettet mig en Amio-butik. Længe har jeg gået og diskuteret frem og tilbage med mit selvværd.. Er man nu go' nok? Får jeg overhovedet solgt noget? Ligner alle mine ting ikke bare alle andres? Und so weiter... Ja ja, negative tanker er der jo masser af... Men så fik jeg lige snakket med Stina, og nu har jeg altså kastet mig ud i det. Så får I lyst, så kig da lige forbi... Hedder Frk. Høiriis, som jeg plejer :) Puha, en grænse er jo til for at blive overskredet (bortset fra når vi snakker edderkopper).

Nu sidder jeg med mine oldefirkanter og hæfter på livet løs... Ja ja, det skal nok blive færdig - ENGANG! :)

Take care derude...

P.S. Hvis I nu ligger inde med en go' idé til et godt emne til min kommende Pædagogik-eksamen, så sig endelig til....!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar