"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

onsdag den 1. september 2010

Mopser og mopsede malerier!

Har bare lagt herhjemme i 100 dage (sådan føles det i hvert fald)... Med snot, feber, ondt i halsen, ører, hoved - ja over det hele! Og det værste af det hele er, at jeg ikke har nogen energi til at lave noget som helst, heller ikke i det kreative hjørne :(

I dag har det heldigvis været en smule bedre, dog på lavt plus! Og nu hvor jeg er i mopse-humør, ja så smittede det vidst af på de malerier, som jeg er blevet inspireret af på etsy, hedder det vidst... Stina viste mig engang den side, og ja, den var sgu da meget go'! Indtil videre ser de sådan ud:



Lidt nogen skøre mopse-billeder... Men de er langt fra færdige, og se lige bort fra den ræderlige orange baggrund (billeder jeg engang var i gang med)... Og lige pt. har jeg endda en rigtig model at kigge efter. Har nemlig fået Cosmo på ferie - ÅHHH det er dejligt!!


Han er da simpelthen så sød altså.. Og så i dag da vi var på gåtur, ja så skulle vi da lige over forbi Victor og Vera, så vi kunne holde et lille mopse-træf... Spør' lige om det var skægt?? Bortset fra Cosmo blev "ret" (læs: alt for meget) forelsket i de to mopser - her nævner jeg ikke flere detaljer :) Men der blev hygget og leget, så det var ikke sidste gang Cosmo skal besøge sine venner...

Mopser er alt for dejlige vovser, og åh hvor ville jeg da bare gerne eje sådan én! Det er bare en perfekt familiehund! Jeg krydser fingre for at det snart bliver min tur til at eje en, selv om jeg nyder jobbet som hunde-sitter :)

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det flotte de malerier!
    Jeg er dybt imponeret!

    SvarSlet
  2. Ihh tak for komplimentet søde... har jo tegnet lidt efter, så godt som jeg nu kunne :) Har malet på dem hele dagen, så nu kommer der lige et nyt indlæg :)

    SvarSlet