"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 27. september 2010

Meget rar mandag :)

En ny uge er startet... Mandag - plejer ikke umiddelbart at være en go' dag! Det var det dog i dag... Arbejder nemlig hver mandag i Klubben, mere eller mindre. Glædede mig bare SÅ meget... Og så er de herlige TMT-drenge gået videre i Talent 2010 - åh de var glade :) Vi havde planlagt at lave en lagkage-konkurrence i dag... hvert hold fik 50 kr. og 10 min. i Fakta til at købe ind til deres bud på en lagkage - derefter havde de så 30 min. til at lave den! Hvor var det en fed proces - dog ikke det sundeste påhit, meeen ungerne var helt vilde efter at være med. En kollega og jeg var også med :)

Derefter hjem og indtage noget hurtig mad, for jeg skulle nemlig bare være kreativ her til aften OG bage nogle boller :) Ville prøve at bage nogle lidt anderledes boller, eller egentlig ikke så anderledes, men for mig er de... Jeg er vokset op med hvidt brød, og kan heller ikke bage så meget andet end hvidt brød. Dog er min kæreste lidt en sundheds-freak, derfor bør jeg jo udfordre mig selv lidt, så i dag forsøgte jeg mig med grovboller. Det gik da meget godt :) De kunne da have været mere grove, men lidt er da bedre end ingenting :)

Så nu har jeg hapset mig en varm bolle, mens jeg sidder med hækletøjet. Skal nemlig lige lave lidt pynt til diverse Luna-kjoler der blev syet i weekenden :) Så jeg har lige hæklet mig en svamp :)

Jeg vil weiter med hæklingen... Og husk endelig lige og kig forbi min butik på Amio igå? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar