"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 2. oktober 2010

En dejlig dag....

...for jeg er i det Sønderjyske - rettere Haderslev, en virkelig dejlig og hyggelig by. Og så bor der også en masse dejlige mennesker. Elsker at tage hjem på weekend hos min mor og lillesøster Sissel. Denne gang var der dog en grund - Sissel holder fødselsdag, da hun blev 14 i onsdag. Den skal holdes i morgen, så dagen i dag har bl.a. været brugt på forberedelser til dagen - jeg stod for min sædvanlige banankage. Det svære har været IKKE at prøvesmage!

Var også en tur forbi byen, manglede nogen småting, og så skulle jeg ses med min søde Anne-Mus... Det var nemlig alt for længe siden, og nøj det var dejligt og få et dejligt stort kram af en helt fantastisk og meget betydningsfuld veninde <3

Her til eftermiddag kom mine 2 små kusiner på besøg, eller små og små er vel efterhånden så meget sagt... De går i 2. og 3. klasse! Vi råhyggede for vildt, med slik og hotdogs aka. Hottere. Efter maden var vi kreative, Sissel med matematik (ja hun følte det var kreativt), Laura med papir og tusser og mig foran min mors symaskine vel at mærke aka. meget tung og gammel en af slagsen :) Min mor tussede så rundt om os, med brillerne skiftevis i panden og foran øjnene, og hjalp hvor der nu skulle hjælpes :) Jeg fik syet en pung, som jeg siden min mor lavede en, virkelig brændte for... Så det endte sådan:



Er virkelig glad og stolt over resultatet... Og den skulle selvfølgelig være grøn og med æbler på, den skal jo passe til mig :) Nu mangles der bare lige et af mine nyindkøbte og ikke hjemkomne mærker med mit navn på... så er den perfekt :)

Glemte lige noget andet... Mine 2 kusiner har også en hund, som vi passede, og ja jeg har jo en svaghed for hunde ved i nok, så den skal da også lige her ind på bloggen. HARRY - en lille bandit, en Coton de tulear... Den er noget så nuller, og ja så savner jeg da bare endnu mere en hund!!








Så Harry fik masser af kram - og jeg fik masser af møs, alles behov blev dækket, ingen klager!
By the way, er begyndt at læse bogen om Nynne... Kender I den? Den er hyle morsom, fantastisk skrevet med en fantastisk fantasi! Og hvor er det dejligt at læse om en person, der er lige så skør og uheldig som mig selv :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar