"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

onsdag den 6. oktober 2010

"Dagen"....

... Hvor jeg skulle trække et emne til den kommende Pædagogik-opgave og -eksamen! Man skulle selv lave de 3 emner, som man derefter skulle trække ét af. Men selv om man selv laver dem, ja så har man jo alligevel favoritter, og jeg trak heldigvis et godt emne - om relationsdannelse i forhold til udsatte børn og unge i fritids- og ungdomsklub! Yes - lige til at gå til, så i morgen går det løs med at skrive (forhåbentlig), for har lidt travlt... Skal på onsdag aflevere en opgave på 15-20 sider... Hvis nogen ligger inde med en fantastisk viden omkring relationer, så kom endelig med det :)


Nu har jeg plantet mig godt i sofaen, sammen med alle bøgerne mm... Dog har jeg allermest lyst til at sætte mig ned foran symaskinen, men hvornår har jeg ikke det? :) Har dog været lidt kreativ på computeren, se selv:


Nå ikke så langt indlæg i dag....... Men lav Jer en go' aften allesammen :)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tak for din besked, hvor er du sød! Det er desværre kun den fra 2008 vi mangler.

    Mange smil fra Mia

    SvarSlet