"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 24. oktober 2010

Ubuden feriegæst og serie 1... Hurra for det!

Vågnede i dag ved at en ubuden "ferie-gæst" havde sneget sig ind i soveværelse... Helt ærlig!! I MIT soveværelse!!! Det værste sted en ubuden gæst kan bestræde, for det er her jeg sover, og hvor jeg logisk nok ikke holder øje eller er opmærksom... En !#"¤%&/()=)=(/&%¤ edderkop vandrede rundt i loftet LIGE ovenover mig... JAIKS!
Skat....? Skaaaaaaat...? SKAAAAAAAAT...? Og ind kommer han dumpende...: Hva nu? Det er lige midt i Toy Story???
Okay havde åbenbart en ferie-gæst aka. min kæreste også! Men han var så venlig at fjerne (læs: dræbe) den... Drab er absolut et must - ellers vokser den sig jo bare større og vender tilbage med hævn.... Og nej det er ikke min fantasi der løber af med mig - jeg tror på det!
Nå ikke mere spider-snak... Min dag var reddet, men skal da lige love for jeg blev hurtig vågen, og klokken var kun 11....!
Dagens højdepunkt har absolut været en fodboldkamp... Det hold jeg spiller for, skulle spille en kval.kamp, som skulle vindes for at rykke op i serie 1... Efter meget forfrosne tæer i meget dårligt vejr, kunne vi fejre, synge, juble, råbe og drikke champagne efter en 3-1 sejr mod fjenderne ASA... Nøj det var fedt!
Siden da har jeg læst til eksamen... Ja den er på onsdag, synes lige der var så lang tid til, men nu er det altså lige om lidt = JAIKS! Klarer den da aldrig....
Jeg må videre... indlæg uden billeder i dag, havde desværre ikke lyst til at udstille "ferie-gæsten"...
See U...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar