"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 9. oktober 2010

I like it....

...Lad mig da lige hoppe ind i en overspringshandling mere - blev nødt til det :) Mener selv jeg kan forsvare det med min gode undskyldning, til mig selv vel at mærke!

* Har nu 11 sider (og føler jeg er færdig = Hjælp, hvad gør jeg?)

* JEG PASSER HUNDE! De ringede og spurgte om jeg ikke kunne lufte dem i aften, så kom jeg saft susme hurtig op af min lille plads (læs forrige indlæg) og ilede over hentede dem, og har nu fået lov at have dem natten over - BIG SMILEY :)


Ja, derfor... De skal da herind at vende som sædvanlig - man skal jo gøre som man plejer, ja man skal så :)


Den sødeste Prinsesse Vera, der er den sødeste og smukkeste model-mops i hele verden!



Dog fandt hun hurtigt sin faste plads hos Onkel Ulle - Relax, ja det skal jeg love for!


Og så har vi den sødeste og dejligste Charmetrold Victor, som man slet slet ikke kan stå for...



Dog mente Vera at hun skulle hjælpe med min opgave.... åhhh hvor blev jeg glad - lige indtil computeren begyndte at poppe op me vinduer at der var nogen knapper som var tastet i bund liiiiiige rigelig lang tid... Ja ja detaljer detaljer :) Man skal jo fokusere på det positive igå? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar