"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

fredag den 22. oktober 2010

I'm still here - tror jeg da nok :)

Jaa jeg er her... sådan on/off... Meen jeg følger da stadig med hos jer :)

Jeg står jo overfor en mundtlig eksamen på onsdag i Pædagogik, så jeg læser og læser (læs: en lille smule).. kan simpelthen ikke tage mig sammen. Er SÅ træt og har bare haft SÅ meget brug for ferie. Og når jeg så endelig læser, føles det som om jeg har glemt det 1 sekund efter - herligt! Men jeg kæmper, også ved det psykiske, på det punkt kunne det da vidst have været bedre, men... Alt kan jo ikke være godt hele tiden hos mig - åbenbart! Som min søde Anne sagde: Dagen i morgen skal nok blive bedre --> Ja tak skæbne, det håber jeg da saft susme os!!!!


Nå, men har da også kreeret i pauserne, det meste af det er bare hemmeligt, så kan ikke liiige afsløre pt. Det er nemlig til gaver :)

Noget kan jeg dog afsløre, har nemlig lavet endnu en pung, som bliver sat til salg på min Amio-biks :) Men I skal da lige se den først :)

En sød pung med babuska på... Er allerede heeelt vild med den, kunne da godt selv bruge den... må hellere få syet en til mig selv :)
Håber også den kan friste andre tøser :)

1 kommentar:

  1. Den køber jeg når jeg får løn :)
    mangler li en til make up osv :) Og fed design :)

    SvarSlet