"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 9. oktober 2010

Pause i skrivningen...

... var nødt til liiige at tage mig en pause i skrivningen - og den skulle i hvert fald bruges herinde :)

Ligner noget, der er ubeskriveligt - nattøj/joggingtøj, morgenhår og nærmest uden sollys siden onsdag! Nej, jeg har IKKE et liv pt... Og det føles heller ikke sådan! Det er lørdag - 4 dage til aflevering = JAJKS! Er dog på 9. side ud af min. 15 = Lidt JAJKS )ved nemlig ikke hvad der skal udfylde resten af opgaven)... hmhf... Ej jeg har løjet!! Var også lige en tur forbi Stof & Stil inden jeg (igen) landede foran computeren (min perleven)....


Da jeg i går forlod mit faste trygge sted i sofaen, så det sådan ud:



Og der hvor ringen er, ja det er der min numse plejer at være.... Meget plads igå?


Ja, min kære kæreste var så sød at hente mig en pose guldkarameller på Tanken, så den gled da også lige ned - helt ubesværet og ubevidst (posen var ikke stor nok).


Elsker kreativt rod, men fagligt/bogligt rod elsker jeg ikke... Glæder mig afsindig meget til det er overstået! 2. sidste opgave resten af mit liv (med mindre man er så "dum" igen at læse videre)...

Jeg må videre, den opgave skal være færdig i morgen, rettelse mandag, printning tirsdag, aflevering onsdag - Håber jeg klare planen!!

Hyg Jer derude - og dem der sidder foran symaskinen, med hækletøjet, hygger med familien, nyder det gode vejr, spiller fodbold, eller hvad i laver af herlige ting - NYD DET!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar