"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 2. november 2010

Rudolf og Sy-galningen på tur!

Nu er det da vidst på tide med en opdatering her på siden... Altså hvor har man dog haft travlt med både det ene og det andet - heldigvis travlt med gode stunder :)

I torsdag havde jeg min allerbedste Anne-mus på besøg - og som havde trodset sin sygdom aka. forkølelse, hals-av og mistet stemme - ja ja, en rigtig sød og dejlig Rudolf var hun... (og hun mistede endda stemmen hen af dagen). Men dagen stod så ellers på Ikea-tur, genbrugstur, Stof & Stil med mere... Jeg elsker sådanne stunder! Især fordi jeg bare slapper så meget af i hendes selskab. Jeg er bare den jeg er... Kan sige min mening und alles - jeg nyder min dejlige veninde!




2 ret så søde og glade tøser på vej til Ikea :)




Et meget klamt dyr der forfulgte mig inde i Annes bil... Så måtte jeg altså gi' den nogen slag - mon den stadig sidder i vinduet hos dig? Dejlig cremet :)



Så havnede vi i Stof & Stil... Jeg var guide, hvorefter jeg fik at vide: Ja du ved jo også bare hvor det hele er, men du er jo os sådan en sy-galning! Det tager jeg som et stort kompliment :) Men Anne fik powershoppet :) Synes det ser lidt ud som om vi var i julehumør :)



Noget vi også fik shoppet var stof, som jeg skulle sy en pung af til Anne... Hun er nemlig også helt vild med de der kosmetikpunge jeg syr, så den er kommet til at se sådan ud:



Og sådan kom den til at se ud indvendig - en rigtig flot tyrkis farve... uhh jeg synes den blev super fin! Kan ikke vente med at give hende den, så den bliver sendt i morgen :)

Skal da også lige vise min begejstring herinde... Altså jeg har solgt et produkt første gang inde på Amio.dk. Og øhhh det havde jeg ikke lige regnet med, altså havde forestillet mig det var lidt som et butiksvindue, men altså hvem vil købe ens ting osv... man er jo sådan lidt... beskeden eller noget. Nu er jeg jo også super stolt, men er der nogen der ved hvad man skal gøre?? Skal man bare sende varen til vedkommende, og så ordner resten af sig selv?? Please hjælp!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar