"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 29. november 2010

Har gjort noget jeg ikke må...

Jep... jeg har nemlig været ude og hænge en lyskæde op i hækken... Annchen havde ganske ret :)





Og ja, som der står i overskriften, så har jeg gjort det lidt mod min kærestes intentioner... Han er nemlig typen, der gerne vil spare penge, spare på lyset, strømmen, varmen med mere... Hvor imod jeg er stik modsat... jeg fyrer op for alle lamper. Jeg elsker lys og lamper! For mig er det nemlig = hygge :) Især her i julen.. Så nu har jeg altså hængt en lyskæde op, MENS kæresten er på job i København :) Så det bliver spændende, om han opdager det, når han kommer hjem :)
Og så vil jeg da lige minde Jer om, at jeg trækker en vinder i min Give Away i morgen kl. 15, så skynd Jer at melde Jer til, hvis du ikke allerede har gjort det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar