"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

torsdag den 25. november 2010

Mobil i sort = sysleri...

Jeg havde en rigtig skidt dag i går... OGSÅ selvom jeg gik og jublede over at der præcis var en måned til jul...! Min uheldige dag overskyggede desværre hyggen...

Sidder hos min skrivemakker Karina og skriver løs på bachelor... Hun har lige fået ny mobil, og den er da bare SÅ fin! Jeg får lige sagt: Jaa jeg skal også have købt mig en ny her når vi er færdige med seminariet (om 2 måneder)... Da skal jeg lige ringe, og alle bogstaver er fuldstændig hulter til bulter, og meget af det står også med kinesiske tegn... Okay, jeg vælger at slukke den - hvorefter jeg forsøger (vel at mærke) at tænde den... DEN ER BARE GÅET HELT I SORT! Og jeg kan intet gøre... NÅ, der røg så den mobil... Kunne så heldigvis i dag låne Karinas den gamle, som hun endnu ikke havde solgt! Nu finder man virkelig ud af, hvor afhængig man er af sådan en teknisk tingest - Ja, for jeg kunne ikke ringe til min mor :( Det var faktisk det værste... For at det ikke skal være løgn, og ved godt jeg ikke må beklage mig, for nu har jeg en låne-mobil.. Men det er sådan en touch-mobil... Det der nye fancy noget - dét lærer jeg da aldrig! Det tar jo flere minutter at skrive en sms.... Gi' mig nogen knapper jeg kan trykke på!
Dette resulterede så i en Jeanette, udelukket fra det sociale og tekniske netværk I HEL DAG! Så fik man prøvet det også... Jeg måtte i gang med at sysle for at afreagere... Det kom der 2 punge ud af, som lige om lidt bliver sat til salg på Amio :)




Den første er med pink foer, den anden er med lilla foer... Elsker de punge!

1 kommentar: