"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 30. november 2010

Flagranken flager for den heldige vinder :)

Tak til alle Jer, der deltog i min Give Away... Dejlige søde kommentarer, som bare varmede! Og tak til alle de nytilkomne læsere - dejligt I har lyst til at følge med hos mig, det varmer også :)



Men vi skal da have fundet en vinder af Flagranken... Det blev gjort i en tiltrængt pause i skrivningen.. Fik nemlig hjælp af min dejlige bachelor-makker.. :)


Alle lodderne krøllet til bitte små kugler - og puttet i en bøtte :)






Masser af dejlige lodder, der blev godt rørt rundt :)


Karina trækker den heldige vinder... :)


Og vinderen blev...... JUNE med bloggen: Vanflittig :)

TILLYKKE!!!!!!!
Send mig din adresse på:
Lav'en go' dag alle jer derude - og håber i vil lege med igen i en kommende give away :)

2 kommentarer:

  1. Så mange gange ØV!! Men stort tillykke til June og jeg r selvfølgelig med en anden gang ;0)

    SvarSlet
  2. Jubiii jææe! :-)

    Sender dig fluks en mail.

    K.H June

    SvarSlet