"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 9. november 2010

I retro'ens tegn... I LOVE IT!

Har tilbragt søndag, mandag og tirsdag i det københavnske aka. Lyngby... Der bor mine svigerforældre nemlig... Og kæresten havde fødselsdag søndag, så det blev fejret herovre. Men mandag hvor alle ligesom var på arbejde, ja, så tog jeg på mit "eget" arbejde herovre... Nemlig shopping - genbrugsshopping :)


Synes det er helt fantastisk at se andre genbrugsbutikker end dem man plejer... Fandt dog ikke så meget, men det jeg fandt er jeg ellevild med... Disse tallerkner, 5 stk. i orange farver, synes bare de er SÅ fede... Var ikke i tvivl om at de skulle med hjem til Århus (manden var ikke begejstret - typisk mænd!)...




Inden jeg landede på øen, ja så var der besøg af hele min familie fra Sønderjylland, da i jo nok ved fra Krudtuglemor, at de skal have malet und so weiter... så jeg var da også lige forbi :) Og det resulterede i denne retro-kagedåse...




Indholdet i den var da vidst endnu bedre, nemlig min mors hjemmelavede fedtkager (sønderjyske småkager), som bare smager himmelsk... Og som for mig er et tegn på at det snart er jul :)
Derudover havde svigermor da lige en af mine samle-bøtter... Erik Kold... Så den kom også med i kufferten mod Århus, uha hvor er jeg glad :)

Nu er vi på vej mod det jyske igen... glæder jeg mig til :) Dog går det for alvor løs med næste opgave i morgen - nemlig den største og sidste, BACHELOREN!!!! jajks.... Wish me luck....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar