"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

torsdag den 25. november 2010

Hjemmelavet julepynt :)

I dag har jeg sørme fået pyntet op... Det har jeg længe set frem til. Og der er da intet bedre end at pynte op, og så drysser sneen ned udenfor - det er dog ikke så sjovt, når man skal ud at køre i det.. Men i dag har jeg nydt synet af det - indefra :) Og nu er alt mit hjemmelavede julepynt kommet på sin plads...


Nissefar og Nissemor syet i bittesmå grønlandsperler :)


De fine filtede juletræer står på spisebordet :)


Gavesokkerne er hængt op - håber der kommer pakker i til mig :)


Svampe-stagerne der pyntede julebordet sidste jul :)

Nisser i selvhærdende ler, som jeg bare elsker at have stående - jeg bliver så glad af at se på dem :)

Dette er dog ikke hjemmelavet julepynt, meen synes julevinduet er så hyggeligt, at det måtte vises frem :)
Og denne nisse er heller ikke hjemmelavet, men den får mig til at smile, fordi den hænger på vores toiletrulle - og det var sådan noget min Bedste kunne finde på... Hun er nemlig lidt ala Gertrud Sand, måske værre. Hun har afsindig meget julepynt ÜBERALLES.. Der er ikke én ting i hendes hjem, der ikke har en rød sløjfe på... Men dette gør mig i godt humør, for skal der pyntes så skal der pyntes... Det gør jeg dog ikke her, for så meget plads har vi dog ikke :)

2 kommentarer:

  1. HA hvor godt. En nisse der passer på toiletrullen.

    Hvor har du meget dejligt julepynt. Er især vild med svampestagerne.

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  2. Hehe ja tænkte den nisse liiii passede der... min kæreste rystede bare på hovedet af mig :)

    Elsker også bare de svampestager... har både lavet nogle til store lys, juletræslys og til ingen lys.. de er bare alle så fine :)

    SvarSlet