"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 20. november 2010

Har fået besøg....

.... af disse dejlige væsener....


Deres forældre er nemlig på weekendophold i det københavnske - og så er de 2 skønne væsener heldigvis på weekend her hos os :) Jeg kan ikke udtrykke, hvor megen varme og hvor mange smil sådan nogle små væsener kan give... Især i denne kolde tid med en tendens til at være deprimeret - de er simpelthen ren medicin for mig. Og så er det da dejligere at smile ik? :)

I går skulle min skrive-makker og jeg lige ordne det sidste inden weekenden, meen det var Vera ikke helt enig i - eller også så skulle hun i hvert fald være med:





Nå jamen nej kan jeg jo ikke sige, så hun kom med op foran computeren :)

Lige nu er de godt nok heller ikke tilfredse med at jeg sidder foran computeren, og det er endda i sofaen... Vera kunne ikke nøjes med at ligge op af mig, men kun med at ligge ovenpå mig... så computeren er sådan ca. omkring mine skinneben - og nu er mine arme ved at være ret lange af at skrive... Hvad gør man ikke for sådan nogle dyr? De giver jo så meget igen ik? :)
Har en to-do-liste for weekenden:
* Bage Cookies (gjorde jeg i går - og de blev herre goe!)
* Sy en kjole til mig selv (vildt projekt)...
* Sy 2 punge færdige.
* Forsøge mig med en ny ret jeg fandt på nettet igår (ja ja, lidt hausfrau kommer der op i mig indimellem)...
* Pynte op til jul :) (glæder jeg mig mest til)...
Så er weekenden vidst os booket ud... For skal også nå at hygge :)
Håber I har en lige så dejlig weekend, og med et lige så hyggelig program foran jer :)

2 kommentarer:

  1. Årh, hvor er de kære og ja, man gør altså en hel del for sådan nogle dyr :)

    SvarSlet
  2. Det gør man i hvert fald... Man kan jo slet ikke lade være... :)

    SvarSlet