"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 27. november 2010

Her holder vi dørene lukket...

... Og det gør vi fordi vi flere gange har "vandet" gulvet i dag...
Kæresten og jeg skulle bare have en hygge-dag sammen (tvang kan det også kaldes - vi havde tømmermænd, af denne milde grad)... Og da vi så står op og ser al sneen, der er væltet ned fra himlen, og som bare stadig vælter ned, ja så skulle han da lige ÅBNE døren for at kigge ud - for det kunne han jo ikke gennem vinduet åbenbart! Ind væltede en kæmpe bunke sne, som han selv fik lov at tørre op :)

Dette er dog et billede af sneen foran terrasse-døren. Der kan man rigtig se sneen, fordi der er vindue helt ned til gulvet... Og læg lige mærke til blomsterkrukken (de to andre er væk under sneen)... Det var så den jeg skulle lave en æbledekoration i ala bare Wunderbar - ja det bliver da vidst ikke foreløbig...

Op på sofaen - der var jo dømt afslapning og hygge... Lige indtil det ringer på døren, her tænker jeg allerede: Jeg håber det er hundene der kigger forbi, og ganske rigtig... og selvfølgelig flænser jeg døren op (uden at tænke mig om), og ind kommer 2 glade dejlige sne-mopser OG endnu en kæmpe bunke sne.. Ja ja, ligemeget var det, for jeg var så begejstret for de to hygge-hunde, der bare nød sneen, Vera synes endda det smagte godt - nej hvor var de søde... Men så måtte jeg jo bagefter, denne gang, rydde op...

Op på sofaen igen (den skal i hvert fald ikke svigtes på sådan en dejlig snevejrsdag).... Og ja, så var skraldespanden altså bare lidt for fuld OG stank, så jeg MÅTTE ud... Denne gang forberedt med diverse håndklæder foran døren, så der kunne vælte en hel iglo ind, hvis det skulle være... Mig i gummi-røjser (som ikke var høje nok) ud til skraldecontaineren.. Hen i postkassen, for den har vi ikke besøgt de sidste par dage, og så ind igen!



Man er ikke i tvivl om hvor jeg har gået og stået :) Synes det er lidt skægt der er kommet snefung med på billedet.. Skyndte mig ind i varmen igen efter den snevandring :)

Er godt nok spændt på hvordan det ser ud i morgen.. Det sner jo stadig... Godt det kun er søndag i morgen, endnu en hyggelig fridag :) Har dog fået lavet min juledekoration i dag... den kommer herind i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar