"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 8. november 2010

Mit første (færdig) hæklede oldemorstæppe :)

Har fået hæklet mig et oldemorstæppe... Det er dog IKKE det første jeg er i gang med, men det første færdige :) Hvis den kloge læser kan huske så langt tilbage, ja så er jeg også igang med et oldemors-sengetæppe... Ja... det bliver nok færdig engang :)

Dette er dog også et lidt mindre projekt... Et barnevognstæppe, som skal gives til en meget sød og dejlig veninde, der skal føde en dejlig dreng lige om lidt - ifølge terminen! Har intet hørt endnu, så babydreng putter sig stadig inde i morens mave, hvilket jeg er glad for, for så nåede jeg da at blive færdig med tæppet inden :)

Jeg er så stolt af mig selv over resultatet, så derfor skal det da lige deles med jer, inden det bliver fint pakket ind, og klar til at gives som barselsgave :)




Jeg vil dig selv nyde synet af det på min egen sofa, inden det bliver pakket ind... Ihh det pynter så fint :)

3 kommentarer: